Ljud!

Pillat lite med bilen i dag =) eller ja, med dörrsidorna, har stått i köket o byggt om dörrfacken så det gick att stoppa i högtalare där i. Malin var måttligt road när hon kom hem från jobbet, jetta prylar, skruvdragare, verktyg o högtalare i hela köket! =) men nu är det rent o fint igen! kan tillägga att det inte är jag som kan ta åt mig äran för det, min goa söta älskling gjorde ett röjande så såg det strålande ut igen! =D själv smet jag ner till badrummet o färgade håret på brorsan ist! =P

nåja! såhär blev det!


Diskanten & bonus bild på ratten!


Lekte lite med X-traljusen oxå! =D




Nä nu ska vi se på film o knapra Chips! trevlig kväll på er!


Kommentarer
Postat av: malin

mmmmm men jag älskar dej ändå..;P



vad duktig du är min lille handyman ;) men det där gula var ju riktigt fult alltså!...;P pussar

Postat av: malin

mer fult än coolt den saken är ju klar..;P

puss puuuuuss!

2009-04-13 @ 22:40:01
URL: http://malinsandgren.blogg.se/
Postat av: Jonas

Blev ju kanon med nya högtalare :D

2009-04-13 @ 22:47:16
URL: http://jonalius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback